Waarom een Online Business Manager jou kan helpen?

Een Online Business Manager (OBM) denkt strategisch met je mee voor de korte- en lange termijn en helpt je onderneming groeien, ze neemt de Online Marketing van je bedrijf uit handen en zorgt voor structuur. Jij kan doen waar jij goed in bent en je richten op je strategie, klanten en ontwikkelen nieuwe producten/diensten. Een Online Business Manager neemt je AL je regel en organiseer werk uit handen. Zij brengt mensen en middelen virtueel bij elkaar en zorgt voor focus en overzicht.

Wanneer is het tijd om een Online Business Manager in te schakelen?

Als je als ondernemer een solide business plan hebt, de omzet binnenstroomt en je moe bent van het altijd “alleen moeten zorgen” voor de Online Marketing, is het tijd om een Online Business Manager in te schakelen. Om een volgende stap te maken moet je jezelf uit de dagelijkse rol halen en je uitsluitend richten op managementactiviteiten en focussen op groei. Je Online Business Manager managet jouw Online Business. Ze heeft een team van experts om haar heen die samen werken aan jouw onderneming.

Vrijblijvend strategiegesprek

Ik bespreek de mogelijkheden graag persoonlijk met je. Plan een vrijblijvend gesprek met mij waarin we kijken naar jouw bedrijf, plannen en ideeën maar ook naar knelpunten. Je kunt me bellen, mailen of appen, net wat makkelijk is voor je.

Inzicht gevend, doorvragend, opluchtend en ook spannend!

Christien komt steeds met onverwachte dingen; opent mogelijkheden, werpt een ander licht op de zaak en laat zien wat er nog meer mogelijk is. Ze geeft me de ruimte om daar groeiend in los te laten. Ze neemt niet alleen uit handen maar is ook gecommitteerd aan mijn groei. Super veel dank voor dit strategiegesprek.

– Merlijn Wolsink –

Wat kan ik voor jou betekenen?

Organisatie / Structuur

  • Organisatie/coördinatie van het maken en ontwikkelen van (werk)boeken, multimedia producten, membership programma’s, virtual en live events en coachings programma’s.
  • Online project management systeem inrichten en bijhouden.
  • Digitaal handboek samenstellen en bijhouden van standaard procedures om uitbesteden en delegeren te vereenvoudigen.

 

Marketing & Sales

  • Technisch koppelen en inrichten van diverse systemen/tools die Online marketing ondersteunen.
  • Marketing activiteiten sturen op cijfers.
  • Management van websites (wordpress / joomla).
  • Management van Ezine/Nieuwsbrief; een publicatie- en promotieschema opstellen, lijstmanagement, content nakijken/lezen, zorgen voor tijdig versturen van mailings.
  • Management van affiliates; affiliate programma ontwikkelen en uitwerken, ‘resource’ pagina op de website voor affiliates met promotiemateriaal, contact onderhouden met affiliates, betalingen regelen.
  • Management van online marketing; via google (seo), social media en lead management (sales funnel, weggever, autoresponders, follow-up, up sell mogelijkheden).

E-book Samen naar de top

In mijn e-book meer over:

  • Wat is een online business manager?

  • Wanneer ben jij toe aan een Online Business Manager?
  • Welk voordeel heb je van een Online Business Manager?
  • Op welke manier kan een Online Business Manager jou helpen?
  • Verschil tussen een VA en een OBM?
  • Kies je voor een VA of een OBM?