Als jij het maximale van jezelf eist, dan eis je dat toch ook van je systemen?

Jij wil achter het stuur van die Ferrari : Infusionsoft

Ik ben praktisch ingesteld en wil zo veel mogelijk zaken automatiseren zodat ik tijd overhoud voor de leuke taken. Zo kwam ik bij Infusionsoft (sales en marketing automation software) uit omdat dit systeem prettig werkt met zijn drag-en-drop systeem.

Eén systeem dat ervoor zorgt dat je klanten snel en accuraat antwoord krijgen en dat jou een seintje geeft als je persoonlijk contact moet opnemen met je klant. Zodra jij op een netwerkbijeenkomst het visitekaartje van je klant scant gaat er gelijk een mailtje naar je gesprekspartner waarin je hem of haar bedankt, hoe mooi is dat.

 

Wat is Infusionsoft ?

Infusionsoft is software die je sales en marketing volledig automatiseert. Het combineert de mogelijkheden van een e-mail management systeem (bijvoorbeeld Aweber) met e-commerce (bijvoorbeeld ShoppingCart) en Social Marketing (bijvoorbeeld Facebook).

Door middel van het drag-en-drop systeem bouw je mooie campagnes op die gebaseerd zijn op wat je contacten doen (gratis rapport, product kopen, link aanklikken, een e-book downloaden of registeren voor een event). Je kunt met Infusionsoft een “customer experience” creëren die gebaseerd is op het profiel van je klanten. Jouw doel is om meer klanten te trekken, je sales te verhogen en zo veel mogelijk te automatiseren.