• Heb jij wel eens een contact “over het hoofd gezien” ?

  • Kom jij tijd tekort?

  • Zou je meer kwalitatieve leads willen hebben?

  • Wil je graag saaie en terugkerende taken automatiseren?

Een Autoresponder en Marketing Automation helpen je om nooit een lead te vergeten. Het levert je meer en kwalitatief betere leads op. Het geeft je ook rust want alle gegevens van je contacten staan op 1 plek. Last but not least levert het je ook enorme tijdsbesparing op. Je hoeft niet elk contact apart in de gaten te houden. Het systeem meet de betrokkenheid van je contacten.

Ik ben fan van Autorespond en Active Campaign. De eerste omdat het een Nederlandse organisatie is die je direct helpen met vragen en de tweede omdat het een gebruiksvriendelijke tool is met veel mogelijkheden.

Wat is Autorespond:

  • Relatiebeheer
  • Nieuwsbrieven versturen
  • Webformulieren aanmaken
  • Landingspagina’s maken
  • Shoppingcart
  • Affiliate marketing systeem
  • Statistieken

Autorespond heeft vorig jaar zomer haar pakket uitgebreid met workflows. Daarmee kun je je marketing verder automatiseren en optimaliseren. Je stuurt gepersonaliseerde content en houdt bij welke contacten echt betrokken zijn bij jouw product.

Hoe ziet dat er in de praktijk uit?

In deze video laat ik je zien hoe je een basis workflow in Autorespond opbouwt.

 

Inrichten van een flow

Het is heel belangrijk dat je vooraf goed bedenkt hoe je je flow wil inrichten zodat je klant het product uiteindelijk gaat kopen. Bij mij werkt het heel goed om het hele proces volledig (even niet online) uit te tekenen op een whiteboard of gewoon op papier.

Wil jij geen lead meer missen en ben jij toe aan verdere stappen in de marketing automation / Autorespond workflows? Volg mijn mini training Workflows in Autorespond.

Wil je het graag uitbesteden?

Vraag een gratis gesprek bij mij aan.

 

WhatsApp chat